Wystrój bru w Pałacu Kultury i Nauki

Aranżacja baru, artystyczne malowanie ścian w Pałacu Kultury i Nauki:


Aranżacja baru, malarstwo dekoracyjne, Mural w Pałacu Kulturu w Warszawie
Dekoracyjne malowanie ściany.

Wandmalerei, Anordnung der bar, Warszawa malarstwo ścienne
Dekoracyjne malowanie ściany.

Wandmalerei, Anordnung der bar, Warszawa, artystyczne malowanie baru.
Aranżacja baru poprzez malarstwo.

Künstlerische Wandmalerei, dekorative Malerei, Warszawa, malarstwo ścienne.
Aranżacja baru poprzez malarstwo.

Malerei ein Bild an der Wand, Malerei, Warszawa, aranżacja klubu.
Mural ścienny w Pałacu Kultury.

Aranżacja klubu, malowanie ścian w klubie, Warszawa, aranżacja pubu w Pałacu Kultury.
Mural ścienny w Pałacu Kultury.

remont baru, malowanie obrazu na ścianie, Warszawa
Aranżacja ściany w pubie. 

Malowanie baru, malarstwo dekoracyjne, Warszawa usługi malarskie
Aranżacja ściany w pubie. 

Aranżacja pubu, malarstwo ścienne, Warszawa , usługi malarskie.
Aranżacja ściany w pubie. 

Artystyczne malowanie ścian, Warszawa usługi malarskie
Aranżacja ściany w pubie.


Wystrój bru w Pałacu Kultury i Nauki:


W dzisiejszym poście proponuję wyprawę do Warszawy. Zwiedzając naszą stolicę nie można pominąć Pałacu Kultury i Nauki. Właśnie tam powstało malowidło ścienne, będące wizytówką znajdującego się tam baru. Obraz powstał w celu poprawienia estetyki otoczenia oraz stworzenia niepowtarzalnego klimatu, a także wizualnego powiększenia przestrzeni. Mural przedstawia fragment warszawskiej uliczki – stare kamienice kryjące w swoich murach niesamowite historie, kawiarnie i restauracje, teatr „Studio”, siedziba redakcji – to wszystko tworzy niepowtarzalne wrażenie, przenosi widza w centrum tętniącego życiem miasta. Na obrazie umieszczone są postacie ludzkie – przedstawione w naturalnych pozach – pochłonięte rozmową w kawiarnianych ogródkach, w ruchu. Daje to wrażenie spontaniczności i naturalności przedstawionej na obrazie scenki. Całość malowidła utrzymana jest w ciepłej tonacji, w kolorystyce przeważają odcienie pastelowych brązów (sepii). Gama barw nawiązuje bardziej do kolorów ziemistych mocno przełamanych. Akcent kolorystyczny tworzą czerwone elementy – rower, szyldy, kobieca torebka, buty. Taki zabieg ma na celu ożywienie delikatnej i nieco monotonnej kolorystyki obrazu oraz czyni malowidło bardziej dynamicznym. W górnej części muralu zastosowane zostało rozmycie, czyli miękkie przejście z koloru białego sufitu do kolorowej części malowidła. Przedstawiając warszawską ulicę zastosowano trójplanowość tła, powoduje to wrażenie głębi i przestrzeni. Na pierwszym planie widzimy uliczkę i ludzi siedzących w ogródku piwnym, drugi plan to dalsza cześć kamienic, kelner w tle, bruk. Trzeci plan to tło, budynki w oddali. Można też zauważyć, że wzrok widza podąża do punktu zbiegu na środek obrazu co świadczy o zastosowaniu perspektywy linearnej. Malowidło wprowadza do wnętrza specyficzny nastrój, pomaga budować klimat pomieszczenia. Przedstawiony na obrazie gwar warszawskiej ulicy doskonale koresponduje zarówno z miejscem jak i jego przeznaczeniem. Dodatkowo malowidło znacząco podnosi walory estetyczne pomieszczenia i spełnia funkcję reklamy. Mural ma wielkość 40 m2, w całości został wykonany metodą natryskową za pomocą aerografu, w końcowej fazie malowania zabezpieczono go odpornym na zmywanie lakierem.